Awsume!

Snart tänkte jag gå ut och fota och umgås med kaninerna lite, var ju årrrr sen!
Egentligen skulle jag åkt till Enskede men eftersom att Emilia fått någon influensagrej så är det bättre att hon följer med imorrn om hon mår bättre, sen verkar det bli bättre väder också.
Senare drar jag till stallet, ska borsta om min fina som typ ingen annan gör och kanske skriva upp mig som skötare som jag slutade vara för några år sen, ändå har jag skött om henne lika mycket under åren, om vädret blir fint och jag har tid så hade Fanny tänkt att fota oss också, grymt ju! kanske linda lite ben på henne och fota lite uppställningsbilder? Det är precis vad vi ska göra på en annan häst idag, jo Hamilton! Han och Vendela ska leka modeller för mig som dom gör heeela tiden, dom kanske har tröttnat snart.. jaja vem bryr sig, jag har inte tröttnat iallafall! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback