lite skoltankar

Om nåra timmar sitter jag vid skolbänken igen, vad jag tycker om det vet jag dock inte men det blir nog både kul och tråkigt! Har idag (för bara nåra minuter sen) insett att jag verkligen är glad över mitt gymnasieval och att jag inte tog nåra vanliga program.
Bra klass, bra kuser, otroligt bra skola, grymt bra skolmat (antar att jag kommer gå upp x antal kilon nu när terminen börjar :D) och en grymt bra omgivning!
Ändå längtar jag tills nästa lov, det är inte föräns vecka 9 tror jag, sportlov det. Men inte nog med det, de 2 veckorna innan kommer jag ha praktik på Enskede! Kommer bli grymt kul så mitt lov börjar praktiskt taget vecka 6 redan, för det här är bara roligt trotts alla tidiga mornar jag antagligen måste gå upp! :)
Halleluhja!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback