Skolfotografering

Det här med gymnasiet är en helt ny värld känns det som, allt är annorlunda, annorlunda på både ett bra och dåligt sätt. Det känns som att jag har blivit utkastad från mitt liv och inkastad i något helt främmande.

Men jag har ju dom som gör det hela mycket roligare, min klass menar jag då.
Innan gymnasiet började så var jag tveksam med det här med att min klass skulle innehålla 100% tjejer och 0% killar. Det skulle bli massa bråk mellan alla tjejerna och skolan skulle inte vara så rolig.
Men om jag hade fel.
Tjejerna i min klass är jättesnälla och underbara, vi har alltid något att prata om och det är just det - Vi har ett gemensamt ämne att prata om. Det blir aldrig tråkigt och alla har någonting att ge! 

I fredags försov jag mig och skyndade mig till skolfotograferingen som började 9.30, på bussen vid sickla så var klockan 9 och jag smsade med Amanda, enligt henne så började fotograferingen vid kvart över 9 och jag skulle aldrig hinna till det.
Att missa första skolfotograferingen med klassen ville jag verkligen inte och sen har jag aldrig missat en. Smsade Amanda om dom kunde få fotografen att fota porträtten först så att jag skulle hinna. Kom fram till skolan strax innan halv och klassen hade lyckats skjuta upp och göra så att jag kunde ta porträtt och sedan fotas med klassen. Va snälla dom är ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback