l o v e

Vet ni vad min helg komemr börja med den här veckan?
Min farmor ska hämta upp mig vid min skola och så ska vi två åka hem till henne och jag ska sova hos henne, ska bli jättemysigt! :) Får se vad vi hittar på. Filip kanske följer med men det bestämmer vi när jag pratar med farmor senare i veckan :)

Ialalfall så är det inte bara farmor jag kommer träffa då utan jag kommer också träffa lilla Zelma som farmor har tagit hand om när pappa har varit utomlands den här veckan. Kan inte beskriva hur mycket jag saknat den lilla prinsessan den senaste veckan, usch, stor saknad och lite krokodiltårar kommer nästan ur ögat <3

Skulle vara jättekul att ta en långpromenad med farmor och Zelma runt farmors område, alltid kul att gå på nya ställen!
Haha vad jag älskar den här bilden, för det första för att jag ser ut som ett offer som blivit tagen av kraken och sen är zelmisen min groupie!

Postat av: Anonym

söt vovvee

2011-09-19 @ 23:25:36
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback