You cant break my heart becuse its allready broken.

Usch, mitt humör droppade till 0. Är helt sjukt trött och bara inte klar i skallen, har lust att bara ligga i soffan och dega och ta det lugnt. Ridningen idag gick ju kanske inte det bästa, hade Bontje och hon skötte sig toppen och det gick jätebra stundtals, vill inte sätta snodden på henne men Mikaela tycker det :/
Åker iallafall till Älta festivalen en snabbis sen, jobbigt att ta sig dit men jag vet att jag kommer få det jättekul och att humöret komemr stiga grymt mycket!
Samma sak gäller för imorgon, inte så kul att komma till stallet halv 8 på morgonen, men det e värt det och kommer bli kul, att räkna pengar i cafeterian kanske inte är det bästa för mig, Celine </3 Matte.


jag älskar dej <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback