wuuunderbart

Åh min dag har varit himlans bra, eller ja.. skolan kanske inte var världens roligaste men sen så har det iförsig inte heller varit så roligt, kom hem och kaninerna levde, haha gud va jag var orolig på dagen. Pluggade, pratade på msn och stack till universitetet och jobabdemed pms tanter som skulle springa Vår ruset, åkte hem, bussen var försenad, hann till skolan tills mötet var slut, fick skjuts hem av Hanna, stod och pratade med hanna, åt en banan med hanna, fast det gick inte så bra.. Pluggat, druckit cola och sist men inte minst - Jag och Hanna har fixat "dejter" till balen!
Finally! Nu e ja fett tagg och bara längtar! :D Lycklig chey.
Nu ska jag plugga svenska och musik, och bli nöjd med det jag gör och känna mig förberedd inför sista svenskaprovet imorrn! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback