Photoshot

Jag valde att stanna hemma idag, jätteont i huvudet och början till nackvärk, jaja får väl skylla mig själv för att ja sov i soffan inatt utan en kudde.. Men de e ett bra val, då får ja internet för mig själv och plugga till de sakerna jag inte kunde plugga igår.
Idag får vi kaniner hos mamma, 2 söta små saker hitsända från härliga Göteborg, så jag ska sitta och spela Håkanlåtar för dom heeela tiden, för jag antar att dom gillar han ^_^
I lördags hade djag en av mina bästa fotograferingar någonsin, kanske för att vädret var så sjukt bra eller nått men för att ekipaget var så extra roliga och fina, I guess you know wich couple im talking about?
ah, det blev över 200 bilder så man ska kanske inte lägga upp alla ^_^

Postat av: Moa Wallerstein

så sjuuuuukt fina bilder!

2011-06-06 @ 19:18:06
URL: http://moawallerstein.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback