Älskade Zelma.

Jag vet att det här inte är just min hund, även om jag önskar att den vore det. För jag älskar henne så mycket och önskar att hon kunde följa med mig till mamma när jag är här för jag saknar alltid henne så otroligt mycket när jag är ifrån henne.
Jag önskar att hon funkade på Mikaelas jobb eftersom att jag vet att Mikaela bryr sig om henne så otroligt mycket och att Zelma skulle vela vara med Dublin, men tyvärr funkar det inte och jag är ändå så himlans glad att hon är här hos oss. jag har nog aldrig älskat en hund så mycket som jag gör mot Zelma, allt jag önskar är att hon kunde vara just våran officiellt, men samtidigt vill jag inte dra bort henne från någon annans liv.
Ja, jag vet att hon inte är min hund, varför skulle hon vara det? Det vet jag mycket väl. Men varför säga så och strö salt i mina sår som aldrig kommer läka?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback