workout

Har tränat 2 dagar i rad nu, och jag känner mig redan friskare i kroppen, piggare (även fast bränslet tar slut i några timmar efter). Men jag känner mig starkare, tränat ryggen och innerlåren mycket och ryggen känns verkligen, på ett bra sätt. Idag var jag i Solna centrum med elle och hennes familj och jag kunde gå med en hållning! Som jag inte kunnat göra bara sådär förut, alltid gått som en hösäck, men jag kunde hålla mig uppe idag utan att tänka på det. Nu säger jag inte att jag ha fått massa med muskler från 4 träningspass av träning av rygg och skulderblad, men det är det att jag får bättre självförtroende och självkänsla och främst framtid i mina tankar.
Over and out, tror jag dör av värme snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback