Ridsaker

sch ja vill bara ha och ha hela tiden, borde nog bli buddhist kanske.
Nej men seriöst, min lön från Smaka på Sthlm komemr den 25e och då ska jag införskaffa mig en ridhjälm, antingen en Champion de Luxe från Lyckås Ridsport för 1600 kronor eller en Fiona, även den från Lyckås för 2250 kronor, lutar åt Champion eftersom att den va rdrygt 1000 kronor billigare.
Jag har säkert ramlat av 3-4 gånger med min nuvarande ridhjälm och man ska helst slänga sin gamla och köpa en ny, då vet man inte vad som kan hända med mig nästa gång jag ramlar av och hamnar på huvudet, min hjälm kanske går sönder och jag bryter skallbenet? kul? nej.
Champion de Luxe och Fiona.

Postat av: ERICAPERZZON

Fina! Vill också ha en ny, helst en charles owen men den kostar ju lite:P



/E

2011-06-19 @ 13:43:12
URL: http://ericaperzzon.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback