Klassresa

Imorrn ska jag på klassresa med klassen, det ska bli så jäkla kul! Iförsig åker vi och campar på Nåttarö och inte till någon utlandsresa till Spanien. Men vet ni vad? Campa är det bästa jag vet nästan, åh ja älskar det!
Har varit nere på konsum och köpt godis, kakor, mat och massa annat, så nu ska jag börja packa!
Åh va kul det ska bli! Kameran ska med så flitigt med bilder ska det bli!
Fick bli en bild från Ältafestivalen <3
Ser ni det långa håret (its gone now)

Postat av: sofia

Jo, jag har faktiskt tänkt på något liknande. Visste inte att man kunde göra det på barnhem, trodde det mest var sjukvårdare och sånt de behövde. Men tack så mycket, det är absolut någonting jag kommer ha i bakhuvudet ;)

2011-06-11 @ 00:22:55
URL: http://youngriders.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback