its all about the money

Har varit vid flaten sen klockan 11 imorse och har precis kommit hem, faktiskt fått lite färg på bröstet och magen, om mitt färgseende funkar helt rätt iallafall. 

Ska snart in till stan med elle, skulle satt in min lön på banken men banken stänger vid tre. Imorn så åker jag med elle och hennes familj till ett ställe, som jag ine riktigt kommer ihåg hur det stavas bara för det. men har iallafall tänkt att få med mig 2 par låga converse hem, ett par vita och ett par blåa. I vanliga fall kostar dom 700 men här kostar dom bara 400! Och vi kanske ska åka förbi ett ställe som har dom för 300, därav behövde jag pengarna, men jag får betala mamma senare när jag fått in lönen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback