Im so happy, im so glad, that i've got you.

Kan säga att mitt humör inte är på världens topp just nu, av ganska många olika anledningar. 

Har lust att bara ta av linserna och lägga mig och titta på film men eftersom att jag glömde glasögonen hos Elenore så kommer det säkert sluta med att jag somnar med linserna och vaknar upp blind.
Så nu ska jag fixa lite gott, skicka lite bilder, kolla på serier och sedan titta på "Säg att du älskar mig".

Imorrn ska jag upp tidigt och fota betesutsläppet vid erstaviks gård, så jag måste gå upp vid halv 8 någon gång. Men ni har iallafall att vänta er färgglada bilder och framförallt sommriga.
En bild från när jag fotade Lenora och Felicia på en träning. 


Postat av: EricaPerzzon

Vilken fin bild du fotat:)



/E

2011-07-04 @ 14:32:34
URL: http://ericaperzzon.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback