Day 1

Första sommarlovsdagen idag, har faktiskt varit bra, förutom vädret. Har varit och invigt mitt gymkort på Friskis med syrran och brorsan och sedan beställde vi hem mat som syrran var snäll att betala. Tittat på film och ätit och sen kom älsklingen och åkte lite senare, men kommer lite senare ikväll igen. Tänk att det var en vecka sen sist som vi sågs, och det märktes!
Igår efter skolavslutningen (som jag inte tänker gå in så mycket på men som väldigt rolig men också väldigt sorglig, lågi sängen efter att jag vaknat imorse och stirrade in i väggen, allt slog mig.
Efter skolavslutningen så åkte iallafall jag, hanna och elle och fikade inne på mocco i stan och senare på kvällen hade vi en D.H kväll hemma hos elle, usch va trött jag var. Nu har jag iallafall tid att sova ut. Nu ska jag fan ha en awesome sommar!
Bloggar mer om balen, klassresan och brorsans student senare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback