Brutus <3

När jag antagligen gick på dagis så skaffade vi 2 ödlor som vi döpte till Mia och Brutus. Dom var bästa kompisar men Mia dog för många år sedan, då blev lilla Brutus kvar som jag och mina syskon lekte med, men vad kan man göra med en ödla? Jo jag kommer ihåg att vi brukade lägga videoband på vardagsrumets golv som en liten hinderbana som brutus skulle klara av, det var jätteroligt att se han åka omkring där.
Igår var det tyvärr så att jag hittade Brutus i hans bur och han hade gått bort.
Tror inte att det är så många som bryr sig och tror att jag verkligen är ledsen för det här, men det är jag.
Vi hade faktiskt han i runt 12 år <3



Postat av: Moa Wallerstein

Åh jag vill så gärna ha en leopardgecko! Vad tråkigt den där med Brutus förresten :(

2011-06-27 @ 19:46:00
URL: http://moawallerstein.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback