120211

HP Pavilion 11.6" Bärbar dator (champagne)
Åh ja vill ha...
Som jag har skrivit förut så är det en data jag önskar mig mest i present, asså det är behövligt efter att förra gick sönder.. Den ska ha lagom stor skärm, som min förra och den ska vara robust, inte klen liksom. Gör inget om den väger lite extra liksom. Vill ha en webbcamera på den med, skulle vara sjukt bra. Annars får jag väll köpa till en.
En annan viktig sak är att datan helst ska ha lite större utrymme i sig, så att jag kan ha mina bilder i den och så, även fast jag nu verkligen har lärt mig att sätta över de viktigaste och finaste bilderna på usb ^_^
Usch vad jag vill ha nununu.
Hoppade föresste söta Szmer idag, Caroline fotade så bilder kommer sen när hon har laddat upp på fb.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback