Det var meningen att jag skulle publicera dethär den 6:e augusti, sådetså.

Igår åkte jag, brorsan och pojkisen till grönan för en heldag, så himla kul! Den nya älskade jag men kötiden blev aldrig mindre än 20 minuter så vi åkte bara den 2 gånger :/ Vågade hoppa på extreme också för första gången och satt bara och sa "åh javlar", "är den inte slut snart", "åh nej". Fast i efterhand så var den ganska rolig :]
Pontus vann också två stora bollar - en basketboll till sog och en fotboll till mig, och sen vann jag en liten nalle (på en såndär "vinst varje gång" och Pontus vann 2 nallar till mig :) Jag hade iallafall en jättebra dag där! Längtar tills Jenny och pappa ska följa med någon dag också! :)
Efter sov jag hos älsklingen och följde med han till jobbet på morgonen och åkte sedan hem :) Vädret e ganska dåligt men det e skönt de mä! Ikväll så ska jag och Linnea gå på bio inne i Söder, "Kyss mig" ska vi se och det kommer nog bli jättebra! Hon sover hos mig och imorrn ska jag och familjen på restaurang! :) Dom senaste dagarna har varit riktigt awesome! Och mer ser jag fram emot nästa vecka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback