Finingen

Gymnasieoro: Check!
Nacka gymnasium börjar idag och det får mig att tänka på varför jag inte började där, även fast jag älskar mitt val och tycker det är skönt att gå i en helt ny skola (i nacka skulle man alltid se folk man kände) så skulle det inte vara fel att gå på en "vanlig" inrikting.
Men jag är iallafall 100% nöjd, det är nog bara jag som e så rädd för att förlora vänner när man splittras, men då är det upp till mig att försöka hålla kontakten, inget mer om det liksom.
Var förresten uppe hos Hanna i typ 10 minuter igår och vlle bara önska henne lycka till till idag, kändes fel att skriva på sms, och så var det ju kul att träffa henne <3

Postat av: Danieeela :D

Finaste tjejen Hana :)

celen jag vill träääffa diiiiiig!! :( <3

2011-08-18 @ 15:00:31
Postat av: Hanna

Sv: Jaha, gud vad tråkigt! Har du ngn aning om varför han avlivades isf? :)

2011-08-20 @ 18:37:29
URL: http://ryttartrion.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback