Idag är min hjärna mini.

Hej!
Idag började jag med att gå ut på en 2 timmzr lång promenad med Z och D. Det yckte dom var jättekul men såklart så började det regna i sista kvarten, usch känner av vädret och promenaden i kroppen, känner mig seg och mår illa, fast det kanske är för att jag har svullat i mig massa med ostbågar precis, haha usch!

Sitter och väntar på att bulldegen ska jäsa klart och ska nog börja med en andra sats, snart kommer hannapanna också och vi ska titta på lite Harry :D

Ikväll eller imorrn åker jag till älsklingen, för vet ni vad?! Igår gick han och köpte en segelbåt! Haha! Så imorrn åker vi ut med den ett tag! :)

Och jag ska lägga upp en ny header till resten av ändringarna i bloggen, men väntar på att elle ska skicka bilder.
Om ni inte ser uppdateringarna så tryck ctrl +f5 eller fn+f5!

Postat av: Moa Wallerstein

Ska du börja på Djurgymnasiet i Liljeholmen? :O :D

2011-08-14 @ 20:43:27
URL: http://moawallerstein.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback