Bebis hest :)

Igår red jag Trixie på markarbete. Hon var jättefin i början och jag kände att jag fick till henne i ett jättebra tempo och böjning. Hon var verkligen jättehärlig! Mycket skillnad från förra veckan.
Men sen blev hon ju som hon blev i galoppen, som förra gången, och varje gång jag försökte stoppa henne när hon bara sprang så fortsatte hon att springa. Usch, riktgit hemskt! Men ja gillar henne fortfarande :)
Men är iallafall nöjd i början och nästa vecka har vi bara travhoppning, är typ lite glad för det (a)
Senare på kvällen var jag hos elle med tjejerna, grymt kul var det där :D
Önskar att jag kunde visa alla bilder jag tog och från andra dagar, men min sladd till kameran är putts väck :(

Postat av: ERICAPERZZON

Så fin bild!:)

Jag ska försöka hoppa idag;P



svar: Tack:)



/E

2010-09-20 @ 12:23:22
URL: http://ericaperzzon.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback