The Paradise.

Har kommit hem från Ängsholmen nu, gud  så härligt, toppenhelg, lämnat presenter till Linena och Elle, elle har fyllt år, bästa presenterna hon fick alltså! :D  Ridit en toppenlektion, bilder kommer till och med :)
Kom dit igårkväll och då gick vi till Paradiset med ledarna och tittade på "Sommartid" och åt kladdkaka & Grädde. Sen pratade vi ett tag och sen gick vi och la oss i Paradiset, och vaknade igen vid 6 på morgonen för vi skulle gå på höghöjdsbanan, och nu vet jag hur höjdrädd jag egentligen är, haha, höll på att börja gråta xD
Toppenhelg iallafall, ska gå och plugga lite engelska nu och sen sova :)
Fick iallafall en rolig kommentar när jag loggade in från en Elev på Ängsholmen och hälsa ska jag! :)

Postat av: stina

sv: tack så mycket. fotar du?

2010-09-20 @ 11:39:42
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Jennifer M.F

hej, ja det är lite smått jobbigt ;)

Hur är det med dig?

2010-09-20 @ 14:13:51
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/
Postat av: MEvie♥

åh tack så jätte mycket! :)

2010-09-21 @ 20:09:50
URL: http://mevie.blogg.se/
Postat av: Madde M.F

Hej Celine det var jag som hitta din blogg genom FB=Facebook och jag heter Madeleine Mir Forsberg så sök gärna på mig!!!!!! Och då rekomenderade jag denna blogg till Elise. :D



Och jag var också på änsholmen med flisan=Elise!!!

Filip är jätte snäll.....



Hoppas du addar mig på FB

Ps:fin blogg men det skulle varit bättre om du la ut bilder på dig och filip!!!!!!!

2010-09-23 @ 21:35:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback