Vendela & My Hamilton

Igår när jag var i stallet var jag skötare åt Vendela på slutet, hennes mamma är ridlärare på ridskolan och dom äger My Hamilton. Vendela skulle rida Hamilton i privatklassen fast utom tävlan för att träna med han inne på dressyrbanan eftersom att han oftast blir spänd och seg där.
Jag var iallafall hästskötare på han åt henne eftersom att hon red på ridskolehäst då och behövde han direkt efter. Jag hämtade han ute i hagen, höll på med täcket, borstade och sadlade och tränsade han och gick runt med han i 10 minuter ungefär innan hon skulle rida, efter tog jag en mysig skogstur på 10 minuter och skrittade av han, myshäst det där. Är helt förälskad.
Nu kommer det iallafall bilder på dom 2 från igår.
och där ville min data inte sammarbeta längre me att ladda över bilder -.-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback