advent

Idag är det första advent och jag har varit inne i stan och ätit lunch och fikat med elenore på ett mysigt café i drygt 2 timmar, vi pratade om det mesta tjejer kan prata om :)
Igår tittade jag på Harry Potter med Jenny och hennes vänner och den var väl ra, alla potter-filmer är det men det här var inte den bästa, men den var bra :) så himla dyster xd
Efter sov jag hos killen, hade det jättemysigt :)
Hoppas alla har det jättebra, ska titta på första potterfilmen och plugga hk medans zelma ligger och sover här bredvid, älsklingshund <3
Jag och P för 2 veckor sedan, haha, hon gillar mig :)

Postat av: Tove ♥

grymt längesen man va inne på din blogg! vet inte om du kommer ihåg mig? :)



hoppas att allt är bra med dig iaf! :D

2010-12-01 @ 18:42:57
URL: http://toveelundberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback