Elenore :]<3

Hejhej, idag har jag varit med elle, fyfan va kul! ^^
Vi pluggade faktiskt, för första gången efter alla försök! Sen åkte vi till mamma och tittade på kläder till danielas "fest" imorrn, hon bjuder oss på middag, efter skolan ska jag, hanna och elle åka till sickla snabbt och köpa en sak till henne sen måste vi skynda oss till elle och göra oss i ordning :]
Efter ska jag vara med Filip tills på lördag, känns som evigheter sen jag träffade han och Linnea eftersom att jag inte åkte till stallet igår :/ Saknar dom <3
På lördag
efter ridningen så e brorsan och jag ensamma hemma, Pappa, mamma och jenny sa åka till Malin - hon som Jenny åker till sydafrika med :] Men jag ville inte följa med så jag ska titta på film och mysa, ska också fixa designer, först elles och sen jojjos :p haha det kommer ta tid med den här datorn (a)
Sen på söndag åker jag till grönan igen, då med farmor och syskonen, farmor vågar åka allt men jag vet att hon inte gillar fritt fall, hehe gillar min farmor, hon e så ungdomlig liksom ^^<3
ne nu ska jag göra annat och sova sen, börjar nog kvart över 8 imorrn så måste sova :)

Godnatt alla, svarar på kommentarer när jag får tid men jag kommer att svara på dom! :]<3
Pussar och kramar
//Celine Gustafsson


En bild på Jennys ögon, haha gjorde om dom som ni nog ser ;]


Postat av: Anonym

Vill tipsa dig det senaste från Freestreet. Var med och tävla om en rosa laptop.



Gå in här bli medlem och läs vidare.

100% gratis

http://www.freestreet.se/?r=135

2009-09-11 @ 11:29:33
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

låter trevligt!

2009-09-11 @ 16:47:12
URL: http://discosadness.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vi två emellan)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback